joi, 26 februarie 2009

Dumitru Prunariu: OZN - uri si extraterestri















a) "În autocarul care ne transporta către hotel, am stat lângă Vasily Tsibliev şi acesta mi-a mărturisit că a văzut în cosmos două pălării care au zburat paralel cu noi. Am încercat să vorbesc cu ai mei dar mi-au spus să-mi vad de treabă pentru că am fost trimis în cosmos pentru experimente ştiinţifice nu să fac vâlvă cu tot felul de aiureli de acestea tip OZN. Dacă spun mai departe nu o să mă mai lase să zbor, iar eu vreau să zbor în cosmos în continuare, aşa că n-am să povestesc", povesteşte Prunariu. Detalii:
b) Inca o confirmare Prunariu: Exista extraterestri, dar secretul este bine pastrat:

* Nasa Ufo Pictures, Real photos of ufos from Nasa:
* APOLLO ASTRONAUTS SPEAKS ON UFO:
* TOP SECRET UFO NASA TAPES: