marți, 17 august 2010

Implanturile extratereştrilor în trupurile pământenilor











- Relatările despre oameni răpiţi de extratereştri pentru a fi supuşi unui studiu amănunţit au fost frecvente în ultimii 50 de ani. Detalii:

* De vorba cu zeii… Ajuns pe Planeta Zeilor, Ioan a primit implantul prin care s-a supravegheat buna redactare a Apocalipsei/Revelaţiei: „Şi glasul pe care-l auzisem din cer mi-a vorbit din nou, zicând: «Du-te, ia cărticica deschisă din mâna îngerului care stă în picioare»… «Ia-o, mi-a zis el, şi mănânc-o; ea îţi va amărî pântecele (uşoară iritaţie gastrică pe durata absorbţiei implantului – n.a.) , dar în gura ta va fi dulce ca mierea». Am luat cărticica din mâna îngerului şi am mâncat-o; în gura mea a fost dulce ca mierea; dar când am mâncat-o, mi s-a umplut pântecele de amărăciune. Apoi mi-au zis: «Trebuie să proroceşti din nou cu privire la multe popoare, neamuri, limbi şi mulţi împăraţi»” (Apocalipsa/Revelaţia 10:8-11):
http://cristiannegureanu.blogspot.com/2008/10/de-vorba-cu-zeii_23.html
* Istoria necunoscuta a omenirii: